marți, 5 mai 2015

Savana cu teflon pareri

Analiza comparativa in Noiembrie. Sfaturi, păreri și recomandari. Vopsele lavabile de la Savana.


Ca si pret litru de Oscar Total este RON iar litru de Savana cu teflon ( marca de vopsea vazuta bine si ea) este RON. Am vrut sa iau Savana cu teflon , dar dupa ce am citit despre teflon m-am .

Var lavabil-CEL MAI BUN 11 Posts 11. Weitere Ergebnisse von forum. Care este cea mai buna vopsea lavabila? Mi se pare foarte de calitate , cel putin fata de ceea ce am folosit pentur peretii din restul . Pot da cu vopsea lavabila peste vopsea acrilica?


Am luat savana teflon la 8. Intreb pentru ca era mai demult o vopsea cu teflon ( Savana parca) care, dupa spusele mesterilor, era de cosmar cand voiai sa zugravesti peste . Unsubscribe from Ionita Ilie?

Savana teflon este singura vopsea superlavabila din Romania aditivata cu Teflon pentru rezistenta superioara la patare si murdarire. Are lavabilitate, acoperire . Poti folosi cu incredre SAVANA, are un raport calitate - pret foarte bun;. Oferte si promotii la IzocorShop, tag savana cu teflon pareri. Buna ziua, Ce marca de vopsea lavabila alba de interior recomandati?


Intre: Kober Professional ZertifiKat cu ioni de argint, Savana cu teflon , . Se poate nuanţa folosind savana colorant manual pentru vopsea lavabilă. Chiar daca poate e prea tarziu, pot sa-ti spun ca lavabilul cu teflon este foarte bun pentru asa ceva , eu am folosit de la Savana. Recomand SAVANA (cu teflon ), e mai buna decat STO!


Gasiti in Dedeman, la galeata de litri si primiti cadou si o amorsa Savana la litri. Printr-un comentariu postat mai jos astept parerile voastre dar si pareri de la vreun. Eu am zugravit acum 3-ani . Oskar Superweiss,Apla , Savana cu sau fara teflon. Livrare rapida la domiciliu. Plata cu cardul sau la livrare prin Adrenco.


In principiu m-ar interesa pareri legate de vopselele mai speciale gen cu. Dintre toate lavabilele, Savana cu Teflon mi-a parut cea mai buna, .

Dancu Savana peste, aia vopsea nu Oskar. Nu am dat decat cu amorsa si doua maini de lavabila, savana cu teflon. Sunt dezamăgit de calitatea vopselei lavabile savana cu teflon , nu mai e ce era . Daca iti doresti un produs pe care sa-l poti folosi atat la exterior cat si in interior, poti alege lac pentru lemn Savana cu Teflon pe baza de rasini . Prima oara am dat cu Savana, a doua oara cu Oskar.


Lavabila am folosit Savana cu teflon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare