miercuri, 9 septembrie 2015

Fosa septica pareri

Am mai multe nelamuriri in legatura cu constructia unei fose septice. Rog cunoscatorii sa ma lumineze. FOSA SEPTICA SAU CLASICA HAZNA? Bioactivatori pt fose septice 18 Posts 24.


Staţii epurare, fose septice , ecologice 18 Posts 28.

Ne-am mutat in casa nou si, desigur, au inceput sa apara primele probleme si anume cu fosa septica. Fosa ecologica constructie noua 28. Pastile pentru fosa septica 4. As vrea sa montez o fosa , noi suntem persoane, dar imi este f. Am din nou nevoie de sfaturile voastre.


Am un teren in afara Bucurestiului, la tara. Vreau sa construiesc o casa. Pot sa-mi fac fosa septica ?

Vrei sa-ti faci o fosa septica din beton? Citeste urmatorul nostru articol si vezi detalii si sfaturi despre executia unei fose septice din beton. Cei care au nevoie sa se racordeze la canalizare si pur si simplu nu pot, fosa septica ecologica este probabil unica alternativa. O fosa septica se poate realiza si din beton. Unde se amplaseaza o hazna ( fosa septica ) in curte?


Am reusit verific si sa citesc forumurile in limba romana despre fose septice din romania. Vi le prezint mai jos pe cele care prezinta interes. Bazin vidanjabil sau fosa septica ? Afla ce este o fosa septica ecologica, cum functioneaza aceasta si care sunt avantajele unei fose ecologice fata de un bazin. Cel mai mare magazin on-line cu sisteme de epurare avand cele mai calitative produse la. In mod primar ma gandeam la o fosa septica.


Dupa mai multe documentatii, am ajuns la concluzia ca o ministatie de epurare este mai buna decat o fosa, am sa . Este vorba despre o fosa septica din beton, cu doua compartimente dar care prezinta o serie de dezavantaje. In primul rind vorbim de un pret . Descopera promotiile zilei, ai preturi avantajoase, livrare . Daca nu am incadrat bine acest subiect aici rog un moderator sa-l mute. Dupa cum spune si titlul topicului doresc sa construiesc o fosa septica.

Indiferent de sistemul de epurare, fie că este vorba de fose septice convenționale sau ministații de epurare complexe utilizarea de . BROS pentru fose septice kg:-greutatea: kgProducator: BROS. Eu stiu ca fosa septica este cimentata si nu permite scurgerea reziduurilor in pamint iar haznaua este doar o groapa in pamint. Deci, dragi eve (si evi): fosa septica sau statie de epurare? Din nenumaratele si neobositele mele lecturi de luna aceasta pe net, am schitat . TUBURI fose septice si fantani beton.


Casa si gradina Materiale constructii si amenajari. Fosa septica ecologica tip IMHOFF. O întrebare bună, mai ales dacă locuiești la casă și nu ai canalizare în zona acesteia.


Iată că am stabilit deja un cadru de utilizare al fosei septice. Te-ai saturat ca atunci cand ti-e lumea mai draga sa fii nevoit sa chemi vidanja pentru ca fosa septica este plina, te-ai saturat de mirosurile care apar in baie: .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare